Verlies je altijd zoveel tijd met het handmatig opzoeken van artikelen en prijzen bij leveranciers? Maak je daar nu geen zorgen meer om. Want Cafca is gekoppeld met ruim 40 groothandels.
Met Cafca’s ‘Catalog Builder’ kun je in enkele minuten je prijslijsten met bruto- en nettoprijzen importeren en onderhouden. Deze prijslijsten kun je vervolgens gebruiken voor je samengestelde artikelen, voorraadlijst, offertes, werkbonnen en bestelbonnen.
Daarnaast biedt Cafca ook de functie ‘GetBasket’, waarmee je het winkelmandje van je webshop kunt downloaden tijdens het opstellen van een document in Cafca, zoals een offerte, werkbon of bestelbon. Hierdoor kun je snel afhaalbonnen of offertes kopiëren naar respectievelijk een Cafca werkbon of offerte.
Met Cafca’s ‘e-order’ kun je je bestelbon rechtstreeks op de webshop plaatsen, zodat je deze bijvoorbeeld de volgende dag kunt laten leveren. Dit bespaart tijd en vereenvoudigt het bestelproces.
Cafca koppelt met OEG
Cafca beschikt over een directe integratie met OEG, waarbij gegevens zoals prijzen, voorraad en bestellingen automatisch worden gesynchroniseerd tussen de twee systemen. Interesse in de verschillende (integratie-)mogelijkheden? Of heb je een vraag over de koppeling met OEG? Neem dan gerust contact met ons op.
De voordelen van Cafca?
- Werk én vrije tijd worden een stuk aangenamer
- Digitaliseer en automatiseer je administratie
- Je papierstapel verdwijnt
- Straal professionaliteit uit
- Wees je concurrentie vóór
- Alles automatisch en meteen geregistreerd
- Geen onleesbare werkbonnen meer
- Focus op je échte werk
- Bespaar tijd en geld
Over OEG
Om hun klanten snel en betrouwbaar van dienst te zijn, richt OEG zich op een snelle levering van alle installatieproducten op het bedrijfsadres of bij de eindklant. Bestellingen die vóór 20.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt in het hoofdkantoor in Hessisch Oldendorf en de volgende werkdag afgeleverd. Met een oppervlakte van meer dan 30.000 vierkante meter en ruim 210.000 opslaglocaties hebben ze ongeveer 95% van alle artikelen uit de catalogi op voorraad. Het gebruik van een papierloos, computergestuurd systeem met lopende banden van in totaal ongeveer 5 km zorgt ervoor dat de bestelde goederen strikt volgens de FIFO-methode worden ontvangen en doorlopen ze 5 niveaus van kwaliteitscontrole. Ondanks dit uitgebreide proces duurt het slechts 20 minuten om een bestelling af te handelen, van aanname tot verpakking.