Software voor installateurs elektriciteit en alarm
Uw job draait al lang niet meer alleen om het voorzien van stopcontacten en lichtpunten. Domotica is volop in opmars, en misschien regelt u ook de beveiliging van uw klanten. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de toenemende wettelijk eisen, plus de materialen veranderen steeds sneller (van prijs) en het beheersen van een artikelenbibliotheek in eigen gebouwde of een niet gespecialiseerde applicatie is onbegonnen werk. Kortom: als installateur van elektriciteit of alarmsystemen is alles de laatste jaren veel ingewikkelder geworden.
De administratieve rompslomp slorpt bij u wellicht ook te veel tijd op. Tijd die u nuttiger kunt besteden, aan plaatsbezoeken en verkopen van uw projecten. Of voor het beter opvolgen van alle opdrachten die lopende zijn, in alle mogelijke fases: van de aanvraag tot het finaliseren van de elektrische installatie zelf.
Zeker als u dan ook nog eens werknemers in dienst hebt, is het makkelijk om door het bos de bomen niet meer te zien. En zo misloopt u ook nog eens inkomsten.
- Ontdek ons compleet beheer-softwarepakket waarbij alle modules speciaal afgestemd zijn op het beheer van projecten en service van de installateurs elektriciteit en alarm
- Ook de onderhoud-module voldoet aan de normen op alle vlakken, zowel op vlak van inventarisatie als documentenstroom
- Ga met de digitale werkbon (Digabon) aan de slag en vul deze gemakkelijk in via uw tablet of smartphone.
- Zorg altijd voor de juiste prijs op de factuur en ontdek de voordelen van de rechtstreekse koppeling met verschillende groothandels in de branche
Bent u de administratieve rompslomp ook beu?
Start vandaag nog met slimmer werken in uw bedrijf voor installatie van elektriciteit en alarm. En vraag een vrijblijvende demo aan.
Ja, ik wil efficiënter werken!
De oplossing? Een compleet beheer-softwarepakket
Op die manier heeft u weer de nodige rust in het hoofd. En dat met een oplossing, die perfect betaalbaar is. Zeker als u eraan denkt hoeveel extra omzet én tijdswinst Cafca oplevert.
Alle modules in onze software zijn daarbij speciaal afgestemd op de behoeften van installateurs van elektriciteit en alarm. Dat regelt u allemaal in één en hetzelfde pakket, samen met alle andere zaken die bij een opdracht komen kijken. Totaal projectbeheer, van offerte over werkvoorbereiding en bestellingen, van nacalculatie over vorderingsstaten en facturatie, eigen voorraad- en onderhoudsbeheer. En via de tablet of smartphone de werkbonnen en attesten invullen en ondertekenen. Weg met dat manuele overtikwerk en hoera voor agendabeheer per technieker

Met een speciale onderhouden-module
Speciaal voor installateurs van alarm, hebben we de onderhouden-module in het leven geroepen. Deze voldoet helemaal aan de normen van het Incert-kwaliteitsmerk, voor wat betreft de beveiliging van gebouwen. En dat zowel qua inventarisatie als documentenstroom, inclusief zone- en installatiebeschrijving plus werkbon en onderhoudscontract. Serviceopdrachten volgt u vanaf nu netjes op. Neem zelf contact op met uw klanten en geef een boost aan uw omzet.
En het beste van al: alles in onze software is getest én goedgekeurd door tal van uw concullega’s in de branche van de installatie van elektriciteit en alarm. U hebt geen last van kinderziektes, dus!

De digitale werkbon: gedaan met ontcijferen
Of het nu een kleine onderneming is, of een zaak die al wat meer uit de kluiten gewassen is: het rendement van uw techniekers meten is altijd belangrijk. Bovendien bespaart een papierloze registratie van jobs tijd én gedoe achteraf.
Ga tijdens opdrachten zelf aan de slag met Digabon. Terwijl u ter plaatse bent vult u alles in, neemt u foto’s én vraagt u om een handtekening. Alles wordt vervolgens in de digitale backoffice verzameld, nog voor u bij de klant buiten bent.
De digitale werkbon vult u makkelijk in via tablet of smartphone, dankzij de handige mobiele werkbon app. En als u wilt kan u deze aanvullen met opties, zoals een track en trace of prikklok.

Zorg altijd voor de juiste prijs op de factuur
Niet alleen dankzij de digitale werkbon verkort u de facturatiecyclus aanzienlijk. Onze complete beheer-software voor installateurs in elektriciteit en alarm heeft nog meer in z’n mars. Zo moet u geen prijzen van onderdelen meer zitten opzoeken en overtikken. In één klap maakt u ook nog eens geen onderschatting van de factuurbedragen meer. Hallo, extra omzet!
Het geheim zit hem in onze rechtstreekse koppeling met verschillende groothandels in de branche, zoals Cebeo, Rexel en Trilec. In Cafca opent u hun webshop, importeert u offertes, Afhaalbonnen, leveringsbonnen of ad-hoc gevulde winkelmandjes. Bestelbonnen worden elektronisch gepost en prijslijsten worden automatisch geactualiseerd.
Bent u de administratieve rompslomp ook beu?
Start vandaag nog met slimmer werken in uw bedrijf voor installatie van elektriciteit en alarm. En vraag een vrijblijvende demo aan.
Ja, ik wil efficiënter werken!