Kan je niet verder met Cafca? Dan willen wij je uiteraard zo snel mogelijk helpen. Daarom zijn wij telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8 tot 18u via +32 (0) 11 54 70 16 of stuur een e-mail naar support@cafca.be.
Wij ontvangen echter veel en lange, inhoudelijke vragen, waardoor dringende oproepen in de wachtrij komen. Op dit soort van oproepen zullen we voortaan anticiperen.
Voor niet-dringende vragen verwijzen we naar onze ticketing service. Wil je Cafca volledig onder de knie krijgen? Volg dan een van onze opleidingen.
FAQ
Wist je trouwens dat je een nieuwe uitgebreide handleiding in Cafca kan raadplegen? Zie ‘Help?’ bovenaan het hoofdmenu. Daar vind je een kennisbank met FAQ’s en handleidingen.
Staat jouw vraag er niet tussen? Stel je vraag dan via het invulformulier en onze support afdeling beantwoordt je vraag zo snel mogelijk.
Wat is nieuw?
Cafca evolueert snel. Wil je op de hoogte blijven van de aanpassingen en nieuwigheden in Cafca? Klik dan op ‘Help’ in de takenbalk van de hoofdmenu in je Cafca Software. Hier vind je een overzicht van alle upgrades.
In Cafca Cloud word je na het inloggen meteen op de hoogte gebracht van de nieuwste wijzigingen. Alle wijzigingen vind je terug in de takenbalk bovenaan links (wereldbolletje).
Hulp op afstand
Onze support is een van de belangrijkste pijlers binnen Cafca. Om je optimaal te helpen, kunnen we jouw computer overnemen vanop afstand aan de hand van een programma.. Om hiervan gebruik te maken, download je eerst de software hieronder en volg je vervolgens onderstaande stappen.
Klik op de link van het besturingsysteem dat voor u van toepassing is om Anydesk (de software om uw scherm over te nemen op afstand) te downloaden.
- Bij de vraag ‘Wil u Cafcasupport.exe (2,99 MB) van digabon.be uitvoeren of opslaan?’, kiest je voor ‘uitvoeren’.
- Anydesk zal nu automatisch starten.
- Wij nemen je scherm over en doen of tonen het nodige.
- Na beëindiging van de sessie, kunnen wij niet meer op jouw PC. Dit wil zeggen dat wij steeds aan jou toestemming moeten vragen om je scherm over te nemen.
Indien alle sessies van Anydesk bezet zijn, kan je via Teamviewer QS werken.
Download Teamviewer QS
- Bij de vraag ‘Wil u Cafcasupport.exe (2,99 MB) van digabon.be uitvoeren of opslaan?’, kiest je voor ‘uitvoeren’.
- Teamviewer QuickSupport zal nu automatisch starten.
- Wij nemen je scherm over en doen of tonen het nodige.
- Na beëindiging van de sessie, kunnen wij niet meer op jouw PC. Dit wil zeggen dat wij steeds aan jou toestemming moeten vragen om je scherm over te nemen.
Vervolgopleiding
Werkt je bedrijf al een geruime tijd met Cafca? Dan kan een opfrissing op maat interessant zijn. We bespreken samen hoe jouw bedrijf de Cafca software optimaler en efficiënter kan inzetten. Wat zijn de nieuwe mogelijkheden? Hoe kan ik Cafca beter en efficiënter inzetten voor mijn bedrijf? Hoe werkte deze faciliteit ook weer juist? Zijn de vragen die we voor jou beantwoorden.
Samen bekijken we hoe we Cafca zo optimaal mogelijk voor jou kunnen inzetten.
Heb je meer specifieke vragen die je graag beantwoord wil? Ook dit kunnen we tijdens de vervolgopleiding bespreken. Bezorg ze ons op voorhand en wij bereiden alles voor je voor.
Op kantoor of digitaal
De vervolgopleiding kan bij jou op kantoor of digitaal door gaan. Tijdens de opleiding op maat leggen we alles van A tot Z nogmaals aan je uit, zodat je door het bos de bomen weer ziet en efficiënter kan werken.